Hodnotenie obchodu

4,8 2606 hodnotení
5
2442x
4
66x
3
18x
2
18x
1
62x
Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

VM Avatar autora Vladimír Mikša | 10.12.2022
MP Avatar autora Marcela Pilková | 8.12.2022
Avatar autora | 7.12.2022
+ obchod na jedničku
+ spoľahlivosť

odporučam
LB Avatar autora Lucia Birošová | 7.12.2022
som veľmi spokojná
VM Avatar autora Veronika Moravčíková | 6.12.2022
Rýchle dodanie, produkty, ktoré som si objednala, zodpovedali popisu aj fotografiám na eshope. Som veľmi spokojná.
HF Avatar autora Hedviga Fialková | 5.12.2022
MH Avatar autora Miroslav Holak | 4.12.2022
JF Avatar autora Jozef Fazekas | 4.12.2022
Som spokojný rýchle dodanie ďakujem
ĽL Avatar autora Ľubomír Lachký | 3.12.2022
Som velmi spokojný, Ďakujem.
K Avatar autora Karin | 2.12.2022
ano, odporucam :)
MJ Avatar autora Michal Jureňa | 2.12.2022
MC Avatar autora Milan Cencer | 1.12.2022
ok, spokojný
MK Avatar autora MILAN KUVIK | 1.12.2022
Spokojný ok.
JF Avatar autora Jana Feriancova | 1.12.2022
Avatar autora | 1.12.2022
+ Profesionálne jednanie,nezaškrtla som platba na dobierku, napísali mail.vybavili podĺa mojich požiadaviek.

MB Avatar autora Martin Beránek | 30.11.2022
Avatar autora | 30.11.2022
- nedoručuje prostredníctvom spol. Packeta

Avatar autora | 28.11.2022
Pred 13. dňami, som urobila objednávku a zaplatila ju, vrátane SPS kuriéra (4,90 €). Čakám na balík, sme stále doma, balík nechodí. Prišla mi neskôr info, že mám balík v zásielkovne. Volám pani Barbaru Oslizlokovú u Vás, že či to môže byť od Vás. Vraj určite nie, Vy nerobíte so zásielkovňou. Potom sa v zásielkovni pýtam, odkiaľ to je, zistím, že od Vás. Volám pani Barbaru, max. neochotná to riešiť, že to je problém medzi mnou a zásielkovňou (s ktorou nerobíte?!). Vravím jej, ja som platila faktúru Vám, vyriešte to s Vašim partnerom a doručte mi, prosím balík. Prekrikuje ma, nemôžem dopovedať vetu, arogantná, útočná komunikácia v zmysle - že to je môj problém. Keď som povedala, že sa podelím so skúsenosťou v recenzii, tak zavolala zásielkovňu (s ktorou už spolupracujete? nechápem...). Dozvedela som sa od nej, že som nebola doma, alebo zmenila spôsob doručenia. Určite to nie je pravda (a ona to dobre v systéme vidí), nikto ma nekontaktoval. Presviedča ma o opaku. Urobím jej screen pohybu zásielky, aby videla, že u mňa nikto so zásielkou nebol, vraví, že ona to vidí!, nemám jej to posielať. Hrozne odmeraná, skáče do rečí, vskuse rozpráva a prekrikuje ma, nechápem, ako sa niekto takto môže chovať k zákazníkovi, ktorý žiada dodávku toho, čo zaplatil. Záver z min. týždňa - napísala kuriérskej spoločnosti, doručia mi to a to už je medzi mnou a nimi, jej sa to netýka. Kedy (?) mi balík doručia, to netuším stále. Táto pani nemá štipku empatie a prozákazníckeho správania, absolútne nevhodný človek na kontaktnú linku. Toto je veľmi zlý marketing, prídete o ďalších zákazníkov. Všetko je to totiž o prístupe... Stačilo povedať, prepáčte, nedopatrením sa to muselo stať. Preverím, zariadim doručenie do 48 hod... Doteraz nemám tovar a pýtam sa, kedy mi ho kuriér, za ktorého som Vám zaplatila 4,90 € doručí, prosím Vas?
Avatar autora | 28.11.2022
+ Prvý nákup
- -

IC Avatar autora Iveta Capová | 28.11.2022