Hodnotenie obchodu
VM
Vladimír Mikša
MP
Marcela Pilková
odporučam
LB
Lucia Birošová
som veľmi spokojná
VM
Veronika Moravčíková
Rýchle dodanie, produkty, ktoré som si objednala, zodpovedali popisu aj fotografiám na eshope. Som veľmi spokojná.
HF
Hedviga Fialková
MH
Miroslav Holak
JF
Jozef Fazekas
Som spokojný rýchle dodanie ďakujem
ĽL
Ľubomír Lachký
Som velmi spokojný, Ďakujem.
K
Karin
ano, odporucam :)
MJ
Michal Jureňa
MC
Milan Cencer
ok, spokojný
MK
MILAN KUVIK
Spokojný ok.
JF
Jana Feriancova
MB
Martin Beránek
Pred 13. dňami, som urobila objednávku a zaplatila ju, vrátane SPS kuriéra (4,90 €). Čakám na balík, sme stále doma, balík nechodí. Prišla mi neskôr info, že mám balík v zásielkovne. Volám pani Barbaru Oslizlokovú u Vás, že či to môže byť od Vás. Vraj určite nie, Vy nerobíte so zásielkovňou. Potom sa v zásielkovni pýtam, odkiaľ to je, zistím, že od Vás. Volám pani Barbaru, max. neochotná to riešiť, že to je problém medzi mnou a zásielkovňou (s ktorou nerobíte?!). Vravím jej, ja som platila faktúru Vám, vyriešte to s Vašim partnerom a doručte mi, prosím balík. Prekrikuje ma, nemôžem dopovedať vetu, arogantná, útočná komunikácia v zmysle - že to je môj problém. Keď som povedala, že sa podelím so skúsenosťou v recenzii, tak zavolala zásielkovňu (s ktorou už spolupracujete? nechápem...). Dozvedela som sa od nej, že som nebola doma, alebo zmenila spôsob doručenia. Určite to nie je pravda (a ona to dobre v systéme vidí), nikto ma nekontaktoval. Presviedča ma o opaku. Urobím jej screen pohybu zásielky, aby videla, že u mňa nikto so zásielkou nebol, vraví, že ona to vidí!, nemám jej to posielať. Hrozne odmeraná, skáče do rečí, vskuse rozpráva a prekrikuje ma, nechápem, ako sa niekto takto môže chovať k zákazníkovi, ktorý žiada dodávku toho, čo zaplatil. Záver z min. týždňa - napísala kuriérskej spoločnosti, doručia mi to a to už je medzi mnou a nimi, jej sa to netýka. Kedy (?) mi balík doručia, to netuším stále. Táto pani nemá štipku empatie a prozákazníckeho správania, absolútne nevhodný človek na kontaktnú linku. Toto je veľmi zlý marketing, prídete o ďalších zákazníkov. Všetko je to totiž o prístupe... Stačilo povedať, prepáčte, nedopatrením sa to muselo stať. Preverím, zariadim doručenie do 48 hod... Doteraz nemám tovar a pýtam sa, kedy mi ho kuriér, za ktorého som Vám zaplatila 4,90 € doručí, prosím Vas?
IC
Iveta Capová